Raport WrestleMania 31 - „Powroty, zwycięstwa, kontuzję i niezapomniane chwile“

Aby przeczytać raport z WrestleManii 31, kliknij ::Czytaj więcej::
Kick Off:
Na Kickoffie powróciła Lana, która podeszła do Ruseva, gdy ten się rozgrzewał przed walką z Ceną. Lana powiedziała coś po angielsku po czym dodała „Już nigdy więcej nie okaże współczucia“ Mistrz powiedział, że zmiażdży Cenę i Ameryka umrze. Lana się tylko patrzała.

Natalya i Naomi pojawiły się koło ringu kiedy to toczyła się walka o pasy Tag Teamowe. Nattie raz robiła za tarczę obronną.

W pewnym momencie Nattie zapięła Sharpshootera poza ringiem na El Torito! W tym czasie Naomi wykonała z Usosem Planche na stojących oponentów! Natalya puściła wtedy submission i ruszyła na Naomi, ale ta zrobiła unik i wymierzyła Rear View! Chłopacy Nattie obronili tytuły.





Main Show:
Tag Team Match: AJ Lee & Paige vs. The Bella Twins
Zaczynają Nikki i Paige. Panie ruszają na siebie..kontrolę uzyskuje Paige, która powala rywalkę za nogi. Następnie seria punchów. Bella w pewnym momencie skontrowała i także wymierza uderzenia. W stójce Paige ma kontrolę mamy Headbutta i próba zmiany z AJ , ale Nikki nie pozwala na to i atakuje z kolana w brzuch. Bella odrzuca Paige i wymierza atak w AJ , która spada z krawędzi ringu. Nikki wraca do Brytyjki i wymierza Alabama Slam! Pin 1...2...Kick out. Bella łapie Paige i wbija ją w matę. Następnie przepchnięcie do swojego narożnika i kilka wejść z barka.
Zmiana z Brie..Mistrzyni Div nie opuszcza ringu tylko wymierza Facebuster Knee , natomiast Brie dodaje missile Drop Kicka!
Pin  2 count. Brie wymierza rywalce serię uderzeń w plecy. Następnie Chin Lock.
Brie w pewnym momencie sama puszcza submission. Paige jest przy linach a Bella krzyczy "Brie mode" Na krawędzi ringu pojawiła się AJ i Brie wymierzyła jej atak z kolana. Następnie atak z kolana dla Paige!
Pin 1...2...Kick out. Bella przeciąga rywalkę do swojego narożnika i zmiana. Siostry Bella wspólnie rzucają Paige przodem na liny i kończą Suplexem.
Pin 1...2...Kick out. W stójce Paige próbowała przejmować kontrolę, ale otrzymała atak z kolana w brzuch. Nikki decyduje się na Irish Whip, ale Paige odwraca. Mistrzyni Div omija Clothesline'a i wymierza Drop Kicka wchodzącej na krawędź ringu AJ! W pierścieniu sprytny pin od Paige, ale 2 count. Panie wstają i Spinebuster od nikki! Następnie Rack Attack!
Będzie koniec 1...2...KICK OUT! Bella wściekle wymierza dwa kopnięcia po czym przepycha Paige do narożnika. Brie przez przypadek chyba dostała i spadła z krawędzi ringu. Paige od razu wymierza Nikki SuperKicka, po czym cios stojącej już na krawędzi ringu Brie. Brianna ponownie ląduje na podłodze. Nikki próbuje atakować , ale także zostaje wyrzucona.
Anty Diva wchodzi na krawędź ringu i Somersault Senton na Bliźniaczki Bella!
Anty Diva wchodzi do pierścienia i czołga sie aby dokonać zmiany. Nikki była blisko przechwycenia Paige, ale nie zdołała. Aj wbiega do pierścienia i wymierza uderzenia z łokcia. Nikki odpycha April na liny a ta wykonuje Lou Thesz Pressa.
Następnie seria punchów. W stójce Clothesline!
AJ nakręcona skacze na Nikki, ale ta ją przechwytuje i zaprowadza do narożnika. Próba ataku z rozpędu , ale April wystawia nogi. Najdłużej panująca mistrzyni przechwytuje głowę rywalki i zaciąga ją na górną linę. Bella zamroczona a AJ wchodzi na narożnik i wymierza Diving Crossbody!
Szykował się pin, ale Nikki od razu wstała z April! Nagle pojawia się Paige i Single Leg Drop Kick! Pin AJ , ale 2 count. Nikki znikąd powala rywalkę i pin, ale near fall.W stójce Spin Heel Kick od April , po czym odbicie od lin.
Próba kicka, ale unik i Mistrzyni ma April na barkach! AJ wymierza uderzania, po czym kontra i DDT! Pin 1...2...Kick out! Aprilka postanawia zapiąć Black Widow! Brie jednak szybko reaguje i submission został przerwany. Anty Diva wbiega i SuperKick dla Brianny! Brie ląduje poza ringiem a AJ odbija się od lin, ale zostaje złapana za nogę przez Brie i prawie sie przewraca. Nagle potężny cios z łokcia od Nikki! Przypięcie 1...2...Kick out.Brie łapie za nogę stojącą na krawędzi ringu Paige , ale zostaje odkopana. Anty Diva schodzi z krawędzi ringu i wbija Brie w schodki! W pierścieniu Black Widow od AJ! Mistrzyni poddaje się!

Zwyciężczynie: Paige & AJ Lee


Pojawiła się również nowa członkini WWE Hall of Fame Madusa!
  


The Ravishing Russian Lana po powrocie towarzyszyła Rusevowi w jego walce z Ceną.
Nie obyło się bez interwencji. Gdy Rusev był w STFie to Lana rzuciła but, który miał uderzyć w Johna. Pod koniec Lana weszła na krawędź ringu i podszedł do niej Cena. Rusev wziął rozbieg, lecz Cena się odsunął i Rusev wparował na Lanę, która spadła na podłogę.

To pozwoliło Cenie wygrać pojedynek, pas i zakończyć dominacje Ruseva, który po walce miał pretensje do Lany za to co zrobiła. Najwyraźniej kontuzjowała kostkę przez ten upadek.


 W ringu pojawiło się The Authority.
Stephanie „Panie i panowie jestem dumna, że mogę ogłosić, że wy wszyscy stworzyliście nowy rekord tutaj w Levi’s Stadium pobijając były liczbą 76,976 tys.! Muszę się wam zwierzyć, że pamiętam jak to było na WrestleManii 1. Miałam 8 lat i siedziałam w tej widowni i patrzałam jak Andre The Giant wykonuje Body Slama Big John Stud i to było przed tylko 20tysięczną publicznością i wtedy WWE WrestleMania była tylko dostępna na małym rynku telewizyjnym, ale teraz, dzisiaj WrestleMania 31 przed ponad 76 tys. osób i nie jest tylko dostępna na PPV, ale również w 177 krajach dzięki WWE Network. I spoglądam na was wszystkich i widzę osoby ze wszystkich 50 stanów i 40 krajów i uświadamiam sobie, że ta ewolucja WWE nie byłaby możliwe bez....bez....mnie! Mnie i oczywiście bez mojego męża Triple H’ ponieważ bez naszego przywództwa i wizji WWE nie byłoby, gdzie jest dzisiaj“
 Triple H „Cóż może kilku z was to się nie podoba, ale najwyraźniej prawda boli, a prawdą jest, że nie tylko ja pokonałem dzisiaj Stinga, ale czuje, że pokonałem każdego, który kiedykolwiek się nam sprzeciwił. Czuję się bardzo dobrze w robieniu tego i to tak jakbym pokonał 76,976 was wszystkich i na czele tego czuje jakbym pokonał miliony więcej, którzy oglądają na całym świecie na WWE Network ponieważ faktem jest, że mam w posiadaniu Stinga tak jak posiadam każdego innego SuperStar i Divę tam z tyłu, tak jak mamy w posiadaniu was wszystkich więc czy wam się to podoba czy nie to naprawdę nie ma znaczenia bo tak jak przedtem powiedziałem - The Authority zawsze wygrywa!“ Pojawił się The Rock, który miał dłuższe wejście niż walka Div...Widownia długo nie dawała im dojść do słowa.
Stephanie „Ok przyjęliśmy - cieszycie się, że go widzicie. Możecie być teraz cicho?“
Potem znowu przez jakiś czas nic nie mówił i Stephanie miała dość tej publiczności.
The Rock „Widzicie wy nie macie w posiadaniu ich i z pewnością nie macie w posiadaniu The Rocka. Ponieważ przychodzicie tu i gadacie, ale nie umiecie zauważyć, że The Rock jest East Bay Boy. Widzicie The Rock urodził się w The East Bay.......Więc ja to widzę tak, mamy dwa wybory. Możecie wrócić tam i ubrać się znowu jako terminator albo możemy stworzyć moment warty WrestleManii tu i teraz. Jedna z największych rywalizacji w historii.“
Potem powiedział kilka dziwnych haseł, które zakończył tym, że skopie dupę Huntera. Panowie podchodzą do siebie i spoglądają w oczy.
Triple H „Mieliśmy całkiem dobrą rywalizacje Rock. Pamiętam, że skopałem ci dupę przez jej większość. Więc nie mam nic co bym ci musiał udowodnić“
The Rock „Cóż tak jak The Rock zostawił swoje serce w San Francisco...ty przed milionem i bilionem i milionem fanów najwyraźniej zostawiłeś swoje klejnoty w Stanford, CT“ Hunter ściągnął marynarkę i został zatrzymany przez Stephanie, która mówi, że The Rock ma coś na sumieniu czy coś i musi nakarmić widownię bo musi nakarmić swoje ego bo on wie, że bez McMahonów nie było by Rocka. Stephanie potem zaczęła mówić, że jego ojciec i dziadek byliby nikim bez Vince McMahona, Vince McMahona Jr. i bez Stephanie McMahon. Rock powiedział, że jest to ironiczne, że Steph teraz o tym gada i dodał, że ona byłaby bez władzy gdyby nie Vince McMahon Johnson. Steph coś bąknęła i spoliczkowała go.

Stephanie „Co teraz z tym zrobisz Rock?! Co teraz z tym zrobisz?! Uderzysz kobietę?! Uderzysz mnie, Stephanie McMahon?!? To jest mój ring! Mój dom! Moje stadium! Moi ludzie! Wynoś się stąd teraz! Powiedziałam wynoś się!“
Rock zbliżył się do lin.
Stephanie „Właśnie tak wycofaj się z ringu, przejdź przez liny, zeskocz na dół i wycofaj się tym rampą. Na razie East Bay Boy! Do potem Dwyane. Astalavista. Papa. Papa“
Rock się zamyślił po czym okrążył ring i zatrzymał się przy miejscu, gdzie na widowni siedziała mistrzyni UFC Ronda Rousey.

Ronda po chwili przeskoczyła przez barierkę, przybiła Rockowi żółwika i razem wkroczyli do ringu. Stephanie wyglądała na zaniepokojoną. Widownia skandowała „Ronda cię zabije!“
The Rock „Widzisz Steph The Rock nigdy nie uderzyłby kobiety, ale mam dobrą przyjaciółkę, która z chętnie by to zrobiła“
Stephanie „Rock, to fajna, mała niespodzianka. Ciesze się, że wszyscy skandują i ty przywołałeś Rondę do ringu, ale ja i ona jesteśmy przyjaciółmi. Ja jestem jej wielką fanką, a ona jest moją. No bo ona była przy ringu razem z Four Horsewoman podczas mojego pojedynku na SummerSlam. Powiedz, powiedz mu Ronda. Powiedz....Ronda proszę powiedz mi, że Rock nie zaśmiecił twojej głowy z jakimiś nadziejami i marzeniami na jakiś moment na WrestleManii no bo to się nie wydarzy, to niedorzeczne....Widzisz Ronda możliwe, że jest, a właściwie na pewno jest najgroźniejszą nieuzbrojoną kobietą na planecie i wierze w to. Jest królową oktagonu i w świecie MMA ja nigdy, przenigdy nie zadzierałabym z Ronda Rousey. Musiałabym być głupia, ale to, to jest kwadratowy pierścień - to jest mój ring więc Ronda jeśli nie usiądziesz tam i będziesz oglądała WrestleManię jako poczciwy fan to weź dupę w troki i zjeżdżaj z mojego ringu“ Rock podał Rondzie mikrofon
Ronda „Musisz coś zrozumieć Steph. Każdy ring, w który wchodzę jest mój. Jeśli chcesz, abym odeszła...to może mnie zmusisz?“

Steph zaczęła się śmiać, a Ronda oddała Rockowi mikrofon.
Stephanie „Ronda powiedziałam wynoś się z mojego ringu...teraz!“ Ronda się nigdzie nie wybierała, a głos przejął Rock.
The Rock „Wybacz Rockowi na sekundę. Muszę ci tylko powiedzieć co ten wyraz oznacza. Ten wyraz twarzy oznacza, że jeśli dalej będziesz tak gadać to ona włoży ci rękę do gardła, wyciągnie twoje wnętrzności i zrobi skakankę z twoich jajowodów“ Steph i Hunter nie mogli w to uwierzyć co usłyszeli.
Triple H „Ok, to ostatnia rzecz co będziesz mówił o mojej żonie słyszysz?“
The Rock „Słyszę cię, głośno i wyraźnie i nie mógłbym się bardziej zgodzić. To ostatnia rzecz jaką powiem...“ Rock zaczął uderzać Triple H aż dotarli do narożnika. Triple H potem naraził się na Rondę i został przez nią przerzucony!
Stephanie się wkurzyła i stanęła z Rondą twarz w twarz. Stephanie trochę gadała prosto w jej twarz, a potem chciała ją spoliczkować, ale Ronda złamała jej rękę i zapięła dźwignię!
Stephanie cudem uciekła z ringu. The Rock potem powiedział, że to był największy moment WrestleManii. The Authority i Steph z bólem ręki odchodziło, a Ronda i Rock stali w ringu i świętowali. 





Trochę Twittera na koniec:
Nikki Bella:
„Nic nie może zabrać tego uczucia, które teraz mam. Dzisiaj marzenie stało się rzeczywistością. Wielkie dzięki #BellaArmy za waszą miłość i ciągłe wsparcie!“

Emma:
„Ahh...@StephMcMahon i #RondaRousey!? Jedyne co mogę powiedzieć to...#badass! #WWE #WrestleMania“

Paige:
„Nasza walka jest dedykowana dziwakom i frajerom całego świata. Ludziom, którzy nie boją się być sobą! @WWE #WrestleMania @WWEAJLee“

The Bella Twins:
„Więc Besties chcą sióstr Bella....mówię dawaj! @trishstratuscom & @AmyDumas!! #WrestleMania“
„Haha Lana @LanaWWE zasłużyła na to! Nie zadzieraj z moim facetem! Mistrz powrócil i jest tu! #WrestleMania“

0 komentarzy | Napisz: