Sasha Banks wygrywa NXT Women’s Championship

Na NXT TakeOver: Rival byliśmy świadkami świetnego pojedynku oraz zdobycia pierwszego mistrzostwa przez The Boss of NXT - Sashe Banks. Była mistrzyni Charlotte broniła swojego tytułu przeciwko Sashy, Becky Lynch i Bayley. Sasha wygrała po tym jak zapięła Crossface na Charlotte i pokazała jeszcze jedną sztuczkę ze swojego arsenału, na którą Charlotte nie była gotowa. Banks sprytnie wykonała Crucifix i wygrała mistrzostwo. Bayley i Becky leżały wtedy poza ringiem. Po pojedynku Charlotte uściskała nowa mistrzynię, ale ta szybko ją odepchnęła. Raport pojawi się później.

Nie wiem jak wy, ale ja się prawie popłakałem.
Cieszycie się z nowej mistrzyni?

5 komentarzy:

  1. Fajnie że wygrała, zasłużyła :d

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajusiu, ja też się prawie popłakałam! To była najlepsza walka całej gali i najlepsza walka Div, jaką widziałam od bardzo dawna. Cieszy mnie zwycięstwo Sashy, jest cudowna i zasłużyła. Szlag by mnie trafił, gdyby Charlotte zachowała pas. Becky i Bayley sprawdziły się lepiej niż sądziłam, no i Becky wyglądała prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa prawie ja ryczalam jak głupia! To było piękne, a Sasha będzie wspaniałą mistrzynią. Główny roster sie chowa! Szkoda mi Paige bo to moja ulubiona diva fajnie by bylo jakby byla jeszcze troche w NXT ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ! Sasha jest mistrzynią ! Kiedy zapięła ten swój submission byłam pewna,że Charlotte się podda,albo chwyci lin lub przyjdzie Bayley albo Becky a tu nagle Crucifix. Nikomu praktycznie ta akcja nie daje zwycięstwa a tu 1,2,3. Jestem mega szczęśliwa i mam nadzieję,że Banks sprawdzi się jako mistrzyni i potrzyma trochę tytuł a Charlotte wejdzie do głównego rosteru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że Charlotte straciła pas. Już ma 28 lat więc czas najwyższy wejść do głównego rosteru.

    OdpowiedzUsuń