Raport NXT TakeOver: Rival 11.02.2015 - „The Boss wyciąga asa z rękawa, na którego Charlotte nie była gotowa“

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać raport

Witam na raporcie z najlepszego specjalnego odcinka NXT w historii. Za każdym razem jak oglądam tą walkę to się pocę i nie mogę oddychać ze szczęścia. Ale po kolei.

Na Pre-Show Charlotte w pewnym momencie dołączyła do osób omawiających nadchodzącą galę i powiedziała „Jestem podekscytowana. Jest to pierwszy Fatal 4-Way Div na NXT  więc...“ Potem mówiła o Bayley „Była przyjaciółką dopóki na mnie nie napadła tydzień temu, ale nie dziwie się jej, ja to rozumiem kiedy jesteś na szczycie tej dywizji i jesteś NXT Women’s Champion każda Diva w tej dywizji chcę co ja mam“ Albert potem się spytał jak się przygotowała na tę walkę skoro ma tylko 25% szans „Tak nie mam przewagi liczebnej, ale nie uważam, że chodzi tutaj o przygotowanie, a to są fakty: pokonałam Natalyę - nikt nie sądził, że potrafiłam. Przypięłam Paige - nikt nie sądził, że potrafiłam. Pokonałam Sashę, pokonałam Bayley, pokonałam Becky - dla nich jest to szansa na zdobycie tytułu, ale dla mnie jest to szansa, aby znowu udowodnić, dlaczego jestem najlepszą zawodniczką w tej rozgrywce“ Corey potem powiedział, że Sasha ją nie dawno przypięła, a mistrzyni powiedziała, że ona wykorzystuje okazje i nigdy nie wygrała ze mną w walce jeden na jednego. 


Może nie zauważyliście, ale na TakeOver zadebiutowała jedna Diva. Ok, może to nie był debiut, ale się pojawiła i odwaliła niezłą robotę. Mowa tutaj o Gionnie Daddio, która jest byłą modelką i przez jakiś czas jest w NXT. Gionna jest dziewczyną, która wskoczyła na Tylera Breeza podczas jego wejścia.

Według mnie całkiem nieźle to odegrała. Przypomniała mi się Mickie James jako super fanka Trish Stratus. Mam nadzieje, że z tego będzie jakiś storyline fajny. 

Było jeszcze kilka momentów, kiedy mogliśmy zobaczyć wszystkie dzisiejsze zawodniczki jak przygotowują się do wielkiego pojedynku.Dostaliśmy również promo, które według mnie było zajebiste. 
Czas na walkę! Jako pierwsza pojawia się Bayley, która ostatnio tak jak Sasha dostała swoją koszulkę. The Baddest Diva pojawiła się następna. Jako trzecia przyszła Becky Lynch, której strój jest świetny. Broniąca tytuł mistrzyni pojawiła się jako ostatnia. Wszystkie panie są już w  ringu i słyszymy gong!

Becky Lynch vs.NXT Women’s Champion Charlotte vs.Sasha Banks vs.Bayley - NXT Women’s Championship Fatal 4-Way Match
Charlotte odbija się od lin i zostaje kopnięta w brzuch przez Sashę. Heelka za to dostaje w twarz, ale Beckky uderza po chwili Charlotte, która pozbywa się jej i atakuje Bayley. Team B.A.E. łączy siły i wymierza Double Irish Whip na liny dla Charlotte. Mistrzyni wykonuje Double Clothesline. Heelki wyrolowały się z ringu, a Bayley zaskakuje mistrzynię School Boy Roll Upem! 1..Kick Out! Mocne wejście kolanem w brzuch dla brunetki. Słychać na arenie „Bayley’s gonna hug you!“ Irish Whip od mistrzyni, lecz skontrowany. Blondynka imponująco przechodzi na krawędź ringu i uderza barkiem w brzuch Bayley. Nagle The Boss zachodzi od tyłu, łapię byłą przyjaciółkę za nogę, sprowadza ją na dół i blondynka uderza twarzą o ring! Becky szybko bierze się za mistrzynię i wymierza jej European Uppercut. Ruda postanawia rzucić Charlotte o ekran w ringu, który się psuje! Team B.A.E. razem wracają do ringu i postanawiają połączyć siły na Bayley, która momentalnie na nie rusza i atakuje. Dzięki mocnym ciosom w plecy od Lynch Heelki zyskały przewagę. Double Irish Whip w narożnik dla Faceki, która częstuje łokciem rudą i uderza Banks. Bayley wskakuje na drugą linę i zamierza wykonać Springboard  Arm Drag, ale Sasha kopnęła ją w brzuch! Team B.A.E. podnoszą rywalkę, kołyszą nią i wbijają plecami w narożnik! Odciągają ją od lin i obie przypinają! „Ja mam tu wygrać!“ krzyczy Banks, a Becky mówi zgadza się z nią i nie doszło do większej kłótni. Sasha odwróciła się i poszła po Bayley. Nagle Lynch zaszła za jej plecy i wykonała Pumphandle Suplex! The Boss wyrolowała się na podłogę! „To jest mój czas!“ krzyczy Becky, odbija się od lin i wykonuje trzy Leg Drop na Bayley! 
„Better than Hogan!“  skanduje widownia. 1..2..Kick Out! Lynch nie może w to uwierzyć i atakuje Bayley w narożniku. Następnie Dragon Screw od Heelki i zapina swoją dźwignie na kontuzjowanych nogach Faceki! Po chwili Sasha wbiega do ringu i kopię Becky przerywając dźwignie. Banks podnosi rudą i mówi „Ja cie stworzyłam! Ja cie stworzyłam!“ za co dostaje mocno w twarz! The Boss wkurza się i mocno wbija barkiem rywalkę do narożnika, gdzie kontynuuje atak. Nogi rudej zostają umieszczone na drugiej linie, a The Baddest Diva przymierza się do uderzenia w jej brzuch swoimi kolanami. Sasha celuje, ale Lynch wyślizgnęła się na krawędź ringu i Banks uderza kolanami o matę! Becky wchodzi na trzecią linę i wykonuje Front Missile Dropkick! 1..Charlotte przerywa liczenie! Dwie panie wstają, a Banks się odsuwa na bok. Lynch wymierza Clothesline, ale blondynka kontruje i wykonuje Hangman Neckbreaker. Następnie Clothesline dla rudej oraz kopniak w brzuch dla Banks. Mistrzyni przymierza się do Suplexu, ale Heelka ląduje na stopach, obrót i Neckbreaker! 1..2..Becky przerywa! Charlotte wstaje i wbija barkiem Lynch w narożnik. Umieszcza jej nogi na drugiej linie i kolejny Neckbreaker! 1..Sasha przerywa po czym krzyczy na sędziego, żeby nie wchodził jej w drogę tak jak przed chwilą. The Boss łapię blondynkę za włosy i obrywa w twarz. Divy wymieniają się mocnymi ciosami, ale w końcu Heelka dzięki uderzeniom kolanem zyskuje przewagę. Sasha parodiuje Charlotte i jej ojca po czym odbija się od lin. Mistrzyni robi to samo i wymierza Speara, ale Banks odsuwa się i Charlotte trafia w Becky! Banks i Charlotte wymieniają się spojrzeniami i po chwili Heelka wykonuje akcję Wheelbarrow. Nagle przybiega Bayley i wykonuje na niej Double Knee Facebreaker!
Bayley ledwo powróciła do ringu i już zostaje z niego wyrzucona Big Bootem od mistrzyni!
Blondynka leci w stronę narożnika, gdzie jest Sasha, atakuje, ale zostaje wepchnięta na stalowy słupek! Heelka wychodzi z ringu i policzkuje przeciwniczkę. Następnie idzie po schodach, ustawia sobie oponentkę na drugiej linie i przymierza się do Diving Double Knee Drop. Jednak nagle nadbiega Becky, lecz The Boss przeskakuje, umieszcza nogi na jej barkach i popycha nimi Becky w Charlotte! Sasha ustawia również rudą na pierwszej linie, widownia szaleje i Diva wykonuje podwójny Diving Double Knee Drop! Przypięcie na Charlotte. 1..2..Kick Out! Teraz na Becky. 1..2..Kick Out! Znowu na blondynce. 1..2..Kick Out! Sasha za każdym razem dostaje szału i krzyczy ze złości. Diva łapię się za głowę, wstaje i nagle inkasuje Exploder Suplex od Bayley! Becky i Banks wyślizgnęły się z ringu. Widownia skanduje „Bayley“ i zawodniczka wiele razy uderza łokciem w mistrzynię, któ©a jest w narożniku. Następnie umieszcza ją na szczycie narożnika i wykonuje Bayleycanrane! Ulubienica czuje energie widowni, podnosi przeciwniczkę i wykonuje Hug-Plex! 1..2..Becky przerywa liczenie i wyciąga brunetkę z ringu. Ruda atakuje, ale pudłuje i jej twarz zostaje wprowadzona w ring. Lynch w bólu przechodzi na drugą stronę, a Bayley wykonuje wślizg na ring obok słupka i kopie ją w głowę! Faceka powoli podnosi byłą przyjaciółkę, podchodzą do ringu i obie inkasują Suicide Dive od Sashy! W ringu Charlotte łapię oddech, powoli wstaje, podchodzi do lin, skacze przez liny i wykonuje CrossBody na wszystkie pretendentki!
Zawodniczki chwile leżą, ale po chwili mistrzyni wrzuca do ringu Becky. Charlotte wchodzi do ringu, ale zostaje zaatakowana kolanem od rudej. Następnie widzimy Leg Hook SitOut Suplex Slam od Lynch! 1..2..Kick Out! Heelka się frustruje i nie wie co zrobić. Po chwili podnosi rywalkę i wykonuje European Uppercuty. Mistrzyni zostaje umieszczona na szczycie narożnika i obijana przez Lynch. Nagle Sasha wchodzi na krawędź ringu, ale zostaje szybko ściągnięta na dół przez Bayley! Faceka potem uderza Becky i kopie w głowę Charlotte! Kilka ciosów i Bayley wchodzi do ringu i wykonuje German Suplex na rudej! Heelka wyślizguje się z ringu, a brunetka wchodzi na narożnik do Charlotte. Widzimy Hug-Plex z narożnika!
1..2..Sasha brutalnie łapię Bayley za włosy, wyrzuca ją z ringu i przypina mistrzynie! 1..2..Kick Out! The Boss nie może w to uwierzyć i wściekła zapina Crossface! Po chwili Becky próbuje wrócić do ringu, ale Banks widzi to i nogą odpycha ją i ruda spada na Bayley! Sasha znowu powraca do mistrzyni i zapina Crossface!
Blondynka czołga się do lin i próbuje ją dosięgnąć! Zaczyna tracić siły i opada! Heelka jeszcze bardziej umacnia uścisk! Charlotte próbuje walczyć, aż tu nagle Banks wykonuje Crucicfix! 1..2..3!
Zwyciężczyni i nowa NXT Women’s Champion - Sasha Banks

The Baddest Diva nie może uwierzyć w to, że wygrała. Dumnie świętuje swoje zwycięstwo bo ona wie tak jak wszyscy, że na to zasłużyła.
 Mistrzyni skacze ze szczęścia, a widownia jej gratuluje. Po chwili Charlotte podchodzi do niej i poddaje rękę. Publiczność skanduje „Nie! Nie! Nie!“ Sasha nie wie co ma robić i podchodzi do blondynki. Panie się przytulają, ale Charlotte po chwili lekko popycha mistrzynię, która popycha ją jeszcze mocniej! The Boss odchodzi z ringu z pierwszym swoim tytułem. 



O ja pierdole. Słowa nie mogą wyrazić jak się ciesze z jej zwycięstwa oraz jaki ten pojedynek był świetny. Paige i Nikki chyba muszą kogoś zabić w swojej walce na Fastlane jeśli chcą to przebić. To było po prostu nieziemskie. Te akcje, te ruchy bosze.

Nasza nowa mistrzyni udzieliła wywiadu, w którym powiedziała „Zawsze wiedziałam, że jestem najlepsza od pierwszego dnia. Ten tytuł tylko to udowadnia każdej osobie, która kiedykolwiek we mnie wątpiła, że jestem lepsza niż wy wszyscy, że zawsze byłam i, że zawsze będę“ Renee potem spytała się Sashy co ona czuje i mistrzyni się rozpłakała „Czuje, że ta 10-letnia dziewczynka, która  rozpoczęła swoją przygodę od oglądania wrestlingu, była tylko fanem żyje swoim marzeniem. To jest wszystko o czym marzyłam w każdej chwili dnia i teraz to mam. Zrobiłam to...“ 



Co myślicie o pojedynku i o nowej mistrzyni? Ja jestem w siódmym niebie

3 komentarze:

  1. "O ja pierdole". Dobre :D Szczerze to Sasha będzie lepszą mistrzynią niż Nikki i powoli bardziej zaczynają mnie interesować storyliny w NXT niż w głównym rosterze... A to przekonanie potwierdzi się,gdy jeszcze raz zobaczę feud Nikki i Brie. Ugh.

    OdpowiedzUsuń
  2. Walka nie była zła, ale nie zgodze sie że Paige i Nikki nie mają szans by to przebić. Szczególnie, że występuje w tej walce Nikki, ołć. Moim skromnym zdaniem Sasha nie zasłużyła na pas. To żałosne że ciągle z kimś łazi najpierw Summer Rea, później Charlotte, a teraz Becky, pokazuje tym że sama sobie nie umie poradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie tak mnie rozśmieszyłaś/eś że nie wyrabiam, zdecydowanie jesteś długoletnim fanem i znasz sie na tym jak byk!

      Usuń