Raport NXT 18.02.2015 - „Mistrzyni dostaje nową konkurencje“

Aby przeczytać raport, kliknij ::Czytaj więcej::

Jako pierwszą zobaczyliśmy Carmelle. Enzo jak zwykle przedstawił Carmelle jako gorącą jak piekło i powiedział, że tego nie idzie nauczyć. Fani lekko wygwizdali Divę.
Po pojedynku Diva świętowała zwycięstwo swoich chłopaków, a na ekranie pojawili się Blake i Murphy, którzy powiedzieli, że to było dobre, ale nie wystarczająco. Jeden z nich powiedział, że na NXT Rival udowodnili, że zdobycie pasów to nie był przypadek. Później powiedzieli, że Carmella wygląda olśniewająco i, że jeśli chce odrzucić te dwa szczury kanałowe i chcę prawdziwych mistrzów niech tylko przyjdzie.
Potem dodali „Carmella...How you doin?“ i posłali jej całusa. W dodatku sparodiowali okrzyk Enza. Carmella chciała zwymiotować. 

Dwie uczestniczki Fatal 4-Way Matchu z Takeover Becky i Bayley powiedziały kilka słów na temat tamtej walki.
Bayley powiedziała „Przyszło mi być w ringu z trójką najlepszych..włożyłam w to moje serce, ale to nie był mój dzień, ale obiecuje, że będzie dzień, w który ja wygram NXT Women’s Championship“

 
Becky Lynch powiedziała „Fatal 4-Way na NXT: Rival był największym pojedynkiem w mojej karierze i włożyłam w niego całą siebie i byłam tak blisko wygranej i wygrałabym gdyby nie Bayley więc jeśli ktoś oprócz mnie miał wygrać...to ciesze się, że to była Sasha, ale jestem niesamowicie szczęśliwa, że Charlotte przegrała“


NXT Women's Champion Sasha Banks vs. Blue Pants, Non Title Match
Fani na arenie od razu podgrzali atmosferę skandując na przemian "Let's Go Blue Pants" "Let's Go Sasha" Banks była wściekła..w pewnym momencie usiadła na dolnej linie i pokazała, że jej rywalka powinna wyjść z pierścienia. Pants powoli podchodziła do Sashy, aż w pewnym momencie wymierzyła jej kopnięcie! Mistrzyni wypadła z pierścienia. Banks była wściekła a fani byli za Bates. Banks wchodzi do ringu , nie trafia Clotheslinem i otrzymuje Drop Toe Holda. Następnie Roll Up , ale near fall. Akcja wraca do stójki..Sasha momentalnie powaliła przeciwniczkę i zadała serię ciosów. Banks nonszalancko dociska rywalkę nogą. Mistrzyni zapina Chicken Wings..wstają, Blue wykonuje kilka ataków w brzuch. Sasha próbuje kontrować , ale mamy unik i Back Slide 1...2...Kick out. Mistrzyni szybciutko wstaje i przepycha rywalkę do narożnika. Następnie seria wejść z barku. Sasha ustawia przeciwniczkę poziomo w narożniku i naskakuje kolanami na brzuch. Przypięcie 1...2...Sasha sama podnosi rywalkę! Banks wraca z przeciwniczką do stójki i mamy BackStabbera! Następnie Bank Statement! Pants odklepuje.
 
Zwyciężczyni: NXT Women's Champion Sasha Banks

Po pojedynku do ringu wszedł jakiś mężczyzna z mikrofonem i pogratulował Sashy zwycięstwa i spytał się co to znaczy, by w końcu być NXT Women’s Champion. The Boss wygrała mu mikrofon i powiedziała „Co to znaczy? To znaczy, że każdy i mówię każdy łącznie z Becky, Bayley i szczególnie Charlotte będą musieli przyznać, że jestem najpodlejszą Divą w NXT“ Banks upuściła mikrofon i odeszła. 

Całe show znajdziecie pod tym linkiem.
Co myślicie o nowej mistrzyni? 

0 komentarzy | Napisz: