Beth Phoenix mówi o wzięciu udziału w Royal Rumble oraz o Glam Slam

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać wywiad The Glamazon

Była Diva’s Champion oraz Women’s Champion Beth Phoenix udzieliła ostatnio wywiadu dla CAC Radio. The Glamazon mówiła między innymi o jej drodze do wrestlingu, Total Divas, Candice Michelle, Mickie James, LayCool, jej przyjaźni z Natalyą, jej kontuzjach oraz o tym, że niedługo pojawi się na 2015 spotkaniu CAC na którym otrzyma 2015 CAC Women’s Wrestling Award. Możecie posłuchać całego wywiadu pod tym linkiem.
O to dwa tematy, które wybraliśmy.

Jej udział w Royal Rumble 2010:
„Muszę powiedzieć, że ciężko mi jest powiedzieć, który z tych momentów był moim priorytetem ponieważ wszystkie wiele dla mnie znaczą, ale powodem, który uważam ten za szczególny jest to, że podziwiałam postać Chyny kiedy była w WWE ponieważ jej osoba była bardzo inspirująca dla kobiet. Było to po prostu bardzo, bardzo szczególne dla mnie. I we mnie było coś co sprawiło, że mogę to zrobić w mój własny sposób. Mogę być przykładem dla dziewcząt, że nie trzeba tylko zaakceptować tego minimum, sięgaj do gwiazd!“


Co było jej inspiracją do Glam Slamu:
„Gdy przyszłam do WWE to oni chcieli, abym zrobiła jakiś siłowy ruch, który pokazałby, że umiem podnieść te dziewczyny. Więc zaczęłam robić Fisherman Buster, ale to nigdy nie miało tego efektu, który chciałam. Gdy go wykonywałam to czułam, że to nie jest to. Zrobiłam go kilka razy, ale było coś w nim co sprawiało, że to nie było to. Kiedyś robiłam ruch z akcji Wheelbarrow, w którym mój przeciwnik dawał mi tę akcję, a ja po prostu siadałam, czyli zasadniczo był to Glam Slam i zawsze mi się to podobało. I zawsze wtedy je przewracałam. Był to po prostu całkiem nieźle wyglądający moment. Pamiętaj Jazz wykonywała ruch, który nazywała Bitch Clamp, w którym trzymasz osobę nad swoją głową i wtedy po prostu nią rzucasz jak naleśnikiem. I myślałam, że gdyby mieć taką siłę uderzenia pod koniec ruchu to to by było niesamowite“

Jeśli nie wiecie jak wyglądał Bitch Clamp Jazz to kliknijcie w ten link.

Co myślicie o wywiadzie Beth?

2 komentarze:

  1. Beth wróć <3 diwizja div upada bez Cb i AJ Beth wróć i zamknij usta Bellaską ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było jakby kelly i beth miały feud z Bellaskami

    OdpowiedzUsuń