Zapowiedź Survivor Series 2014

Zachęcamy do przeczytania naszych przewidywań na temat niedzielnej gali - Survivor Series. Kliknij ::Czytaj więcej::
Hustle:
Pojedynek zbytnio nie mający podstawy storyline'owej, ale tak jak kolega niżej, więcej oczekuję od tej walki , niż od tej o tytuł Divas. W starciu znajdują się utalentowane zawodniczki i ,na prawdę walka może wyjść świetnie. Mam jednak obawy, że zobaczymy taki sam, harmonogram eliminacji jak w zeszłym roku i walka , okaże się klapą. Liczę na to , że każda z pań dostanie szansę pokazania się, z jak najlepszej strony. Nie chce takiej sytuacji,  że wejdzie któraś z pań, zacznie się przechwalać przed publiką i nagle akcja , finisher i eliminacja..to będzie po prostu żenada. Jeżeli chodzi o moje faworytki to pomimo tego, że bardzo lubię Paige i Summer Rae, jestem za tym drugim teamem. Dlaczego? W tej drugiej drużynie jest duży potencjał, Alicia to świetna Diva , która bez dyskusji zasługuje na tytuł Divas. Nattie to chyba obecnie najlepsza pod względem umiejętności Diva w Main rosterze. Naomi jedna z najbardziej utalentowanych Div. Emma ma coś w sobie co przyciąga uwagę. Tak jak napisałem, liczę na dobry pojedynek z ciekawymi spotami. 

Szanse procentowe:
Emma, Naomi, Natalya & Alicia Fox - 60%
The Slayers, Paige & Cameron - 40%

Jake Wilson:
Bardziej się ciesze na tę walkę niż na pojedynek o pas. Walki o tej stypulacji zawsze mają w sobie więcej emocji niż zwyczajne walki Tag Team’owe. W tym pojedynku jest potencjał. Może być to świetny pojedynek jeśli to dobrze rozegrają lub wielkie gówno jeśli będą bezsensowne eliminacje tak jak roku temu. W walce biorą udział same utalentowane Divy. Nie ma Evy,za co dziękuje niebiosom bo z nią było by to gówno od samego początku. Nie ma również Rosy Mendes,która pojawi się z Fandango i myślę,że jest to dla niej świetne ponieważ Rosa była świetna menadżerką Primo i Epico. Myślę,że ta rola dla niej może wypalić. Rosa według mnie nie jest zła w ringu,ale widać niestety efekty jej przerwy. Miała parę fajnych walk i wierze w nią. Według mnie najmniej utalentowana Divą w  tym pojedynku jest Cameron albo Summer Rae. Nie chodzi mi o to że są okropne,ale są najsłabsze z tej ósemki. Uwielbiam je,ale taka prawda. Mam nadzieje,że walka dobrze się rozegra i że Fox wyeliminuje Paige oraz,że każda osoba dostanie jakiś fajny moment. Mój wybór Team Fox.
Szanse procentowe:
Emma, Naomi, Natalya & Alicia Fox - 55%
The Slayers, Paige & Cameron - 45%

Hustle:
Z jednej rzeczy się cieszę..chodzi o nową pretendentkę. Kolejnego starcia AJ z Paige, bym chyba nie zniósł. Jeżeli chodzi o feud tych pań zbytnio się nim nie ekscytuje, i nie podoba mi się jego przebieg. Nie wiem co kreatywni robią z tymi feudami o tytuł Divas..są strasznie drętwe i nudnawe. W poprzednim feudzie AJ przytulała się z Paige , całowała ją w rękę, panie współpracowały a tutaj przebierają się za siebie..WTF? Odnośnie samej walki, wiele się nie spodziewam, ale bardzo liczę na zmianę mistrzyni. Wydaje mi się jednak, że księżniczka Vince'a tytułu nie straci...
Szanse procentowe:
AJ Lee - 55 %
Nikki Bella - 45 %

Jake Wilson
Nowa pretendentka i nowy feud,ale osobiście mnie to nie łapie. Obie są świetnymi zawodniczkami i mam do nich szacunek za to co robią,ale według mnie ta bitwa nie ma potencjału. Moim zdaniem panie nie mają dobrej chemii w ringu. Oczywiście,nie zapominajmy o Brie poza ringiem. Może odwróci się od swojej siostry albo pomoże jej wygrać. Nie oczekuje od tego pojedynku za wiele i nie jestem na niego za bardzo podekscytowany. AJ nie odchodzi co daje jej szanse wygrać. Nikki mogłaby być dobrą mistrzynią,ale jakoś nie mogę sobie jej wyobrazić z pasem i w tej bluzie co ona nosi. Mój wybór AJ.
 Szanse procentowe:
Nikki Bella - 40%
AJ Lee - 60%


Jakie są wasze przewidywania do walk na Survivor Series?

7 komentarzy:

  1. Jestem identycznego zdania co Hustle, ten feud jest nudny. Również więcej oczekuję od pojedynku na eliminacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikki Bella - 60% AJ Lee - 40%

    Emma, Naomi, Natalya, Fox - 70%
    Layla, Summer, Cameron , Paige- 30%

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol . Tylko ja jedyna jestem za teamem Paige ? Niby zbytnio nie przepadam za nią a w tamtym teamie jest Naomi,Alicia Emma,które lubię to i tak stawiam na Cameron,Paige i Slayers . A co do Nikki i AJ to zgadzam sie z wami . W ogóle ta walka mnie nie obchodzi i mam nadzieje,że po SS feud się skończy . Mimo tego jednak chcę żeby AJ wygrała bo obecny ring gear Nikki i sama Nikki nie pasuje do Divas Championship .

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzysz po ring gearze na to kto powinien zostać mistrzem ? Nikki i tak
    jest dużo lepsza niż wcześniej. Jeśli AJ znowu wygra to chyba strace wiare w to że jest ktoś w obecnym rosterze div kto może zdobyć pas od AJ Lee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za względu na aj już dawno przestałam oglądać walki div. powinni zamienić mistrzynie bo niestety coraz więcej osób ma dość obecnego stanu dywizji.

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o walkę tag teamową, to też uważam, że może to być coś świetnego. Mam nadzieję, że Foxy pokaże, że się z nią nie zadziera.

    OdpowiedzUsuń