Raport NXT 27.11.2014 - „Blue Pants powraca,Bayley walczy przeciwko tyrani podczas,gdy Natalya robi za tarcze obronną“

Kliknij ::Czytaj więcej::,aby przeczytać cały raport.

Witam w raporcie z NXT i zabierzmy się od razu do rzeczy.  Pojawili się Enzo i Big Cass,którzy zapowiedzieli Carmelle. Księżniczka NXT pojawiła się z mikrofonem i powiedziała „Nazywam się Carmella i jestem księżniczką Staten Island oraz jestem najbardziej bajeczną Divą w NXT. Mam małą informację dla wszystkich Div - lepiej na siebie uważajcie. Barabing najgorętsza laska w ringu. Jak się macie?“ 
Enzo powiedział,że mają dla Carmelli niespodziankę i po chwili pojawiła się Blue Pants. Widownia bardzo się ucieszyła z tego powodu. Słyszymy gong.

Singles Match: Carmella vs.Blue Pants
Zaczynamy od zapięcia i Blue Pants zyskuje przewagę nad ręka rywalki. Carmella atakuje łokciem,odbija się od lin i wyprowadza Shoulder Block. Księżniczka przeskakuje nad przeciwniczką i wykonuje dwa Dropkicki. Carmella na nic nie czeka i zapina swoją wersję Headscissors.

Blue Pants odklepuje.
Zwyciężczyni: Carmella

Carmella świętuje razem z chłopakami. Uściskała Big Cass’a,ale olała Enza. 

 

Był to już trzeci pojedynek Carmelli i mam wrażenie,że zadebiutowała za szybko. Nie pokazuje nic specjalnego w ringu pomimo swojego finishera. Odnoszę też wrażenie,że cała grupa zaczęła zachowywać się jak Heel’e i nie wiem co o tym myśleć. Przypuszczam,że WWE planowała to inaczej. Ich planem chyba było,aby fani polubili Carmella,a tu jej rywalka zdobyła ich serce. Myślę,że Blue Pants jeszcze powróci i możliwe że podpiszą z nią kontrakt.

Następnie zobaczyliśmy powtórkę z zeszłego tygodnia z udziałem naszych pięknych Div. Pojawiła się Bayley,która postanowiła wygłosić parę słów.
„Nie mam dzisiaj pojedynku,ale chciałam tutaj być. Moja przyjaciółka Charlotte powiedziała mi,że powinnam zostać w domu ponieważ nie będzie jej dzisiaj przy mnie i nie będzie się mną opiekować i powiedziała,że Sasha i Becky są tyranami.

Ale miałam do czynienia z nimi moje całe życie. Każdego dnia wracałam ze szkoły ze łzami w oczach,bo dziewczyny się ze mnie naśmiewały i moja mama powiedziała „Musisz tam wrócić i musisz się im postawić ponieważ tyrani są tchórzami““ Pojawiły się nasze złe dziewczynki Sasha i Becky. Panie weszły do ringu i zaczęły bójkę z Bayley. Becky wymierzyła Low Dropkick w nogę Bayley co dało im przewagę. 
Heel Divy zaczęły kopać Bayley i wyglądało na to,że poważnie zraniły jej lewe kolano. Bayley musieli pomóc lekarze. 

Dobrze zobaczyć jakiś segment z udziałem Div raz na jakiś czas. Było to bardzo odświeżające. Okazało się,że Bayley umie korzystać z mikrofonu i dobrze bo na pewno jej się to przyda. Sasha i Becky całkiem nieźle odgrywają swoje role. Dobrze,że nie pojawiła się Charlotte bo zaś by wszystko zepsuła swoim brakiem zdolności aktorskich.


Na NXT pojawiła się również Natalya,która wypowiedziała się na temat walki Tysona z Balorem. Nattie przerwał Tyson,który uznał że to on powinien odpowiedzieć  na to pytanie. Tyson ciągle mówił,że Bret to jego wujek co jest nieprawdą. Natalya poprawiała go,że to ich wujek. Nattie chciała go przytulić,ale Tyson się jej zapytał czy sprawdzała co z kotami i powiedział,że musi się z nimi zobaczyć przed jego walką. Wszystko wyglądała tak jakby Tyson nie chciał przytulić swojej kochanej żony.

Natalya pojawiła się w narożniku swojego męża i już kolejny raz wygląda jakby uprawiała seks przed wejściem na arenę. Interesujące. W pewnym momencie Finn chciał atakować,ale Tyson schował się za Natalyą. 

Nattie przez resztę walki dopingowała swojego męża pomimo jego zachowania. Pojedynek zakończył się bez zwycięzcy ponieważ pojawiło się The Ascension.

Tyson całkiem nieźle odgrywa rolę dupka. Nie mam zielonego pojęcia jak to się zakończy.




Mam nadzieje,że podobał wam się raport i przepraszam,że dodałem go tak późno. Zapraszam was na raport z SmackDown oraz do częstszego komentowania. 

Co myślicie o Carmelli?

0 komentarzy | Napisz: