Rosa Mendes o zwycięstwie oraz o zdobyciu pasa Div


Nie tak dawno zostało wspomniane iż Rosa Mendes nie odniosła żadnego czystego zwycięstwa w pojedynku singlowym będąc w WWE.  Odniosła raz zwycięstwo przez dyskwalifikacje, może wydawać się to dziwne, ponieważ Rosa znajduje się w federacji od 2009 roku. Poniżej to, co powiedziała w wywiadzie dla Slam! Wrestling:

''Chciałabym wygrać pojedynek. Nie wygrałam jeszcze żadnego meczu w TV, zwycięstwo byłoby naprawdę dla mnie miłe. Byłoby to moje wielkie osiągnięcie. Jest to moje obecne marzenie. Chciałabym ruszyć w drogę po pas Div.''

''Kiedy masz pasję do czegoś, a nie możesz wiele tego robić. Teraz, gdy jestem w ringu coraz więcej, jestem z tego powodu o wiele szczęśliwsza. Ale ja chce tylko odnieść zwycięstwo oraz ruszyć w stronę pasa Div.''

2 komentarze:

  1. Z jednej strony trochę mi jej szkoda. Jakby wróciła do starego wyglądu czyli czarne włosy i ring gear, podciągnęła sie trochę (na pewno jest lepsza niż taka Eva Marie) i dostała trochę pushu, byłaby ciekawą mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mi jej szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń