Wywiad z Kaitlyn

Była Diva rozmawiała ostatnio z Aaron Oster of The Baltimore Sun, gdzie między innymi wypowiedziała się na temat możliwego powrotu do ringu.
Aby przeczytać całość kliknij "Czytaj więcej"

Życie po opuszczeniu WWE:
"Decyzję o moim odejściu podjęłam w ostatniej chwili. Myślałam o tym chwilę, ponieważ działo się w moim życiu dużo rzeczy i to był czas przejściowy dla mnie.Byłam zaręczona i planowałam ślub.Miałam także biznesowy projekt, który chciałam zacząć po opuszczeniu WWE. Kiedy podjęłam decyzję o opuszczeniu federacji, na pełnym gazie wzięłam się za podjęcie prac biznesowych, a także planowanie ślubu.To było dosyć nerwowe"

Czy nadal oglądasz WWE?
"Nie regularnie. Staram się oglądać bo mam tam starych przyjaciół i chce być blisko z nimi. Kocham zapasy. Nie koncentruję się aby oglądać co tydzień. Może będę miała szansę do tego wrócić, ale nie teraz bo dużo się dzieje w moim życiu. Będę oglądać WWE od czasu do czasu."

Zostałabyś w WWE, gdyby federacja skupiała się na Divach jakie są teraz?
"Bardzo trudne pytanie. Może zostałabym dłużej może nie. Dotarłam do punktu, w którym zrobiłam sporo fajnych rzeczy w WWE, podróżowałam po, świecie, zdobyłam tytuł i myślę że zrobiłam na prawdę kilka świetnych rzeczy. To nie była super-trudna decyzja aby powiedzieć koniec i odejść. Nie mogę wrócić i powiedzieć że zostaję na dłuższy czas.Myślę, że to zależy od tego, co dzieje się w tym czasie, zwłaszcza, jeśli było więcej możliwości dla większej liczby wątków, jak są teraz.Podsumowując nie żałuję że odeszłam, bo kocham moje życie. Kocham wszystko co mam i co się teraz dzieje."

Plany na przyszłość:
"Teraz skupiam się na mojej nowej firmie Celestial Bodiez i linii odzież. Zajmuje to dużo czasu od podstaw. Na prawdę skupiam się i kontynuuje biznes aby był coraz bardziej rozwinięty. Może zaliczę jeszcze kilka walk w zapasach, kto wie."

Będziesz znowu walczyć? 
 "Nie sądzę że jeszcze kiedykolwiek będę walczyć, ale jeśli to zrobię to będzie to dla WWE. Czuję że to moje miejsce. To miejsce gdzie rozwinęłam swoje umiejętności zapaśnicze i wykreowałam charakter, to miejsce w którym chciałabym się zatrzymać jeżeli miałabym powrócić aby walczyć.Dobrą rzeczą jest to, że kiedy opuściłam WWE, stało się to na bardzo dobrych stosunkach. Drzwi są dla mnie otwarte, jeśli kiedykolwiek chciałabym wrócić, czy to na krótki okres czasu czy na długi. Jak na razie jednak koncentruję się na własnej firmie oraz małżeństwie"

1 komentarz: