Wywiad Charlotte z USA Today High School Sports

Charlotte mówi o WrestleManii 32, byciu Heelem, Girls Sports Month, powrocie Women’s Championship oraz wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Divas Champion Charlotte udzieliła wywiadu USA Today High School Sports, aby zareklamować WrestleManie 32. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej tylko przetłumaczone fragmenty wywiadu z mistrzynią.

Q: Powiedziałaś kiedyś, że bardzo byś chciała, aby zastąpiono mistrzostwo Div, mistrzostwem kobiet. Tytuł w NXT jest znany jako tytuł kobiet. Dlaczego jest to dla ciebie tak ważne?
A: Posiadanie Divas Championship to zaszczyt i kryje się za nim wiele historii. Patrze na to jak na nowy początek dla kobiecego wrestlingu więc miejmy nowy pas. Podczas gdy jestem zaszczycona, że posiadam Divas Championship, to to jest 2016 - zróbmy z tego Women’s Championship. Ale będę zaszczycona reprezentowaniem kobiecego wrestlingu z mistrzostwem kobiet czy mistrzostwem Div.

Q: Dużą częścią Divas Revoluion - i byciem gwiazdą WWE - jest bycie idolem zwłaszcza dla młodszej części widowni. Teraz gdy jesteś Heelem, czy jest Ci ciężej odgrywać rolę idolki?
A: Tak. Pierwsze co pomyślałam kiedy stałam się Heelem było to, że nie będę w stanie przedstawić tego kogo jestem i jaka jestem w prawdziwym życiu. Myślę, że Stephanie McMahon jest dla mnie wzorem. Jest największym złym charakterem na ekranie, ale nikt inny nie umacnia tak kobiet jak Stephanie McMahon. Ja odgrywam swoją postać, a potem przedstawiam kim jestem i co myślę kiedy dostanę szansę na zrobienie tego. Nie wyglądam jak typowa modelka. Jestem silna, wysportowana i potrafię skopać tyłek jak nie jeden facet. Mam nadzieje, że właśnie to ludzie taką mnie zapamiętają.

0 komentarzy | Napisz: