Wywiad Becky Lynch z The Irish Sun

The Lass Kicker mówi o rewolucji Div, Triple Threat Matchu, kontuzjach i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

The Lass Kicker Becky Lynch mówiła ostatnio z The Irish Sun, aby zareklamować WrestleManie 32. Cały artykuł znajdziecie pod tym  linkiem, a poniżej jego przetłumaczony fragment.

O nowej grupie Div, które zaskakują publiczność:
„Taki był cel przez cały czas kiedy przyszłyśmy z NXT. Chciałyśmy po prostu, aby ludzie nas zauważyli i wyciągnęli wnioski. Uważam, że tak właśnie się dzieje. Dokonałyśmy już dużo roboty, ale mamy jeszcze więcej przed nami - to właśnie robimy teraz i naprawdę zmieniamy tę grę“ 
O kontuzjach:
„Miałam kilka urazów tu i tam, ale przeważnie mam szczęście i jestem całkiem wytrzymała. Zawsze o siebie dbam, abym mogła to robić najdłużej jak mogę“
O Triple Threat Matchu:
„Jest to na WrestleManii więc mam nadzieje, że zdołam wygrać tytuł. Powiedziałabym, że mam całkiem niezłe szansę. Mam nadzieje, że będę miała okazje powrócić do domu z tytułem i wszystkim uszczęśliwić. Oraz, że damy im show jakiego nie zapomną“

1 komentarz:

  1. mama całkiem niezłe szanse powinno byc mam całkiem niezłe szanse poprawcie to

    OdpowiedzUsuń