Wywiad Bayley z SportingNews.com

NXT Women’s Champion mówi o walkach z Sashą Banks, zdobyciu NXT Women’s Championship, swojej postaci i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

NXT Women’s Champion Bayley mówiła ostatnio z SportingNews.com, aby zareklamować NXT TakeOver:Dallas oraz WrestleManie 32. Cały artykuł znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej jego przetłumaczony fragment. 

SN: Zeszły rok był dla ciebie wielki ponieważ zostałaś NXT Women’s Champion oraz wzięłaś udział we wspaniałych pojedynkach z Sashą Banks i innymi. Myślisz, że możesz mieć jeszcze lepszy rok niż ten?
Bayley: Mam nadzieje. Tak przewiduje. Może nie ten rok, może nie następny, ale chcę to robić przez długi czas. Chcę pracować z WWE na zawsze i mam nadzieje, że uda mi się mieć kolejny sukcesywny rok może tak samo lub jeszcze bardziej. Zawsze zmierzam do tego by poprawić siebie i być jeszcze lepszą niż już jestem. Będzie ciężko ponieważ zeszły rok był bardzo specjalny i bardzo ważny w mojej karierze.

SN: Kiedy uświadomiłaś sobie, że masz w sobie tę postać Bayley, którą teraz widzimy?
Bayley: Chyba na zajęciach z wygłaszania przemówień. Byłam straszna jeśli o nie chodzi. Nie byłam do nich przyzwyczajona i wygłaszałam całkiem banalne przemowy przez cały czas. Pewnego dnia Dusty Rhodes kazał mi wygłosić promo na temat Summer Rae, a ja byłam jej wielkim fanem więc wyszło to całkiem naturalnie ponieważ taka naprawdę byłam. Jestem po prostu wielkim fanem WWE i było to dla mnie bardzo łatwe i naturalne i spodobało mi się. Spodobało się też to reszcie, uwielbiali to, a kiedy pojawiło się to na ekranie to nie wiedziałam czy to zadziała, ale uważam, że wszyscy mogli się do mnie upodobnić jeśli chodzi o fanów. Wszyscy jesteśmy fanami. Dlatego tu jesteśmy.

0 komentarzy | Napisz: