Wywiad Bayley z The Charleston Post & Courier

NXT Women’s Champion mówi o WrestleManii, pracy z Sarą Del Rey, obserwowaniu Charlotte i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

NXT Women’s Champion Bayley mówiła ostatnio z The Charleston Post & Courier, aby zareklamować nadchodzącą WrestleManie i TakeOver: Dallas. Cały artykuł, w którym również jest kilka cytatów Charlotte i Stephanie McMahon znajdziecie pod tym linkiem. Poniżej tylko przetłumaczone fragmenty.

O obserwowaniu jak Charlotte dojrzewa:
„To było nie zwykłe gdy spoglądałam jak ona rośnie. Kiedy pierwsze się tam dostałam to ona nawet jeszcze nie zawalczyła w NXT. Pamiętam jak miałam z nią jej pierwszy pojedynek i jej ojciec, Ric Flair tam był. Przesiedziała miesiąc ze złamaną stopą, ale kiedy powróciłą to była lepsza niż wcześniej. Za każdym razem kiedy jest w ringu jest co raz lepsza i lepsza"
O uczeniu się od Sary Del Rey:
„Jesteśmy zaszczyceni, że ją mamy. Zawsze chciałam z nią pracować. Miałam z nią kiedyś jeden pojedynek na scenach niezależnych. Ten fakt, że trenujemy z nią, z jej całą wiedzą oraz z tą grupą dziewczyn jakie mamy, jest niezwykłe. Pokazuje nam fajne rzeczy, które możemy wypróbować oraz uczy nas o psychologi. Wszystkie dziewczyny włączając te w WWE i te nowsze dziewczyny są zdeterminowane by się rozwijać i przyswajać to co się nauczyła“

0 komentarzy | Napisz: