Q&A z Stephanie McMahon ze strony Quora

Stephanie McMahon mówi o Attitude Erze vs.PG Erze, pracowaniu z rodziną, swojej postaci i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Była mistrzyni kobiet Stephanie McMahon wzięła ostatnio udział w Q&A ze stroną Quora, aby zareklamować nadchodzącą WrestleManie. Cały artykuł znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej tylko przetłumaczony fragment. 

Q: Jak to jest pracować tak blisko ze swoim ojcem i mężem?
A: Pracowanie w rodzinnym biznesie zdecydowanie było wyzwaniem. Największą zaletą jest to, że można dzielić swoją pasję dla WWE ze strony profesjonalnej i osobistej.

Q: Kto otrzymał twoje najmocniejsze uderzenie jak do tej pory wywołane emocjami bardziej niż scenariuszem?
A: Zdecydowanie mój najmocniejszy cios miał miejsce na zeszłej WrestleManii i przypadł mi The Rock. Miałam w sobie wiele adrenaliny od publiczności oraz z tego momentu z Rondą Rousey, że mój cios mógłby być bardziej bolesny niż zamierzałam.

Q: Jak się czujesz gdy fani negatywnie reagują po wielkiej gali PPV?
A: Jeśli nie zaspokajamy pasji naszych fanów to czuje się wielkie rozczarowanie

0 komentarzy | Napisz: