Wywiad Evy Marie z Latina.com

Eva Marie mówi o tym co odróżnia ją od pozostałych Div i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Eva Marie rozmawiała ostatnio z Latina.com, aby zareklamować piąty sezon Total Divas. Poniżej możecie przeczytać kilka wypowiedzi Evy Marie, a cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem.

Czy uważa, że jej osobowość i jej życie jest dokładnie pokazywane na show:
„To jak bardzo jestem blisko ze swoją rodziną jest zdecydowanie pokazywane na show zwłaszcza to, że jestem małą córeczką tatusia. Żałuje, że nie pokazali jak męczące me treningi były i jak bardzo przykładałam się do wrestlingu. Oprócz tego, nie mam do niczego zastrzeżeń“
Co według niej pozwala się jej wyróżniać z tłumu Div z wyjątkiem jej włosów:
„Mam wiele innych, nietypowych zdolności zwłaszcza jeśli się spojrzy na to jak przybyłam do WWE i na to jak zostałam wychowana. Ale do głowy z pewnością przychodzi mi moja determinacja, którą zapewne zobaczyć w nowym sezonie. Lubie swoją siłę i determinację i ten fakt, że nigdy się nie poddaje pomimo tego co inni mówią, nawet jeśli są to osoby, z którymi się pracuje lub ktoś inny. Również media społecznościowe w tym momencie są tak wielkie, że nawet ludzie tam mogą być brutalni. Niektórzy biorą to do serca przez co przypadkowi ludzie miażdżą ich różne marzenia, a ja myślę, że w moim przypadku dzieje się coś przeciwnego i po prostu dodają oliwy do ognia. Moje ulubione słowo, aby siebie opisać jest „nieustępliwa“ i uważam, że jest to perfekcyjne słowo, które do mnie pasuje nie patrząc na okoliczności, ja jestem nieustępliwa w każdej walce, w której jestem“

1 komentarz:

  1. Lubię Evę, jednak nie mogę się do niej przekonać, jeśli chodzi o umiejętności ringowe, cieszy mnie to, że jest nieustępliwa, ponieważ z czasem może dużo osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń