Wywiad Charlotte z Samem Robertsem

Charlotte mówi o swoim Heel Turnie, prawdopodobnej walce z Sashą Banks na WrestleManii i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Divas Champion Charlotte była ostatnio gościem w podcaście Sama Robertsa. Poniżej niektóre tematy, które zostały poruszone, a więcej znajdziecie pod tym linkiem.

O możliwej walce z Sashą Banks na WrestleManii:
„Dostaje gęsiej skórki gdy tylko o tym myślę, samo bycie częścią WrestleManii jako zawodnik to powoduje. To będzie pierwszy raz kiedy w ogóle będę brana pod uwagę, aby tam wystąpić. No i jeszcze myślenie o tym, że mogę się tam zmierzyć z Sashą Banks, z którą razem zaczynałam. Byłyśmy zwyczajnymi Faceami, a potem w The BFFs, a teraz spójrz gdzie jesteśmy. Ta ewolucja nas dwóch i ta świadomość, że po raz pierwszy brałyśmy udział w walce wieczoru na NXT, a potem możemy mieć wielki pojedynek na Manii. To sprawia, że chcę Ci się pracować jeszcze bardziej“
O pracowaniu jako Heel:
„Prawdę mówiąc to osobiście uważam, że ciężko mi było kiedy zadebiutowałam na głównym rosterze ponieważ my trze byłyśmy Face’ami. Kiedy zaczynałam grać solo w NXT po mojej walce z Natalyą to byłam Heelem. Wtedy czułam się najbardziej pewnie i czułam, że mogę udźwignąć dziedzictwo mojego ojca i nasze nazwisko. Łatwiej jest oszukiwać i zachowywać się w dany dla niego sposób według mnie, jego styl łatwiej odebrać jako naturalnego Heela niż próbowanie zrobić z Flair nazwisko Face’a. Rzecz jasna mamy razem dziwną dynamikę, ale ja i mój ojciec tworzymy interesujące duo. Jestem silniejsza jako Heel, a jeśli połączysz mnie z moim tatą co zrobili to powiedziałam, że to na pewno zadziała“

0 komentarzy | Napisz: