Summer Rae broni Charlotte przed fanem

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Fani, którzy będą się naśmiewać z wyglądu mistrzyni Div Charlotte mogą się spotkać ze złością Summer Rae, która ostatnio naskoczyła na jednego z fanów broniąc tym samym Charlotte.

W ostatnim z odcinków 5 Things, Kyle Edwards wymieniał zawodników, którzy pojawiali się w WCW. Jednym z nich była Charlotte, która towarzyszyła swojemu ojcu na odciinku Nitro w 1999. WWE opublikowało zdjęcie z tego wydarzenia (które zostało usunięte) na Instagramie, a w komentarzach jeden z fanów napisał:
"Ona już wtedy wyglądała jak facet!"
Summer w komentarzu pod postem napisała do tego fana pisząc:
"Po pierwsze - ktoś kto mówi tak i nie ma własnej twarzy na swoim zdjęciu profilowym jest zabawne. Chowasz się za swoim motocyklem podczas gdy mówisz tak do dziewczyny? Czy przez to czujesz się lepszym facetem? Mam nadzieje ponieważ wygląda na to, że to był najważniejszy moment w twoim życiu. To smutne, że desperacko pragniesz uwagi w ten sposób na mediach społecznościowych...najwyraźniej nie byliśmy wychowani w ten sam sposób"
Zdjęcie z Charlotte i Riciem oraz komentarz Summer możecie obejrzeć poniżej.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ktoś kto mówi tak i nie ma własnej twarzy na swoim zdjęciu profilowym jest żałosny... :D

      Usuń
    2. ^Tak samo jak uciekanie i wypieranie się wszystkiego, oraz blokowanie mnie na Facebook'u po dodaniu tego Twojego komentarza jest żałosne, a to jest moje konto blogowe, kto prawie każdy wie jak wyglądam. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    3. Też pozdrawiam :D

      Usuń
    4. PRZECIEŻ KTOŚ KTO MA CENE NA PROF ZNA SIE NAJLEPIEJ...

      Usuń
    5. ELO ALA SORY POMYLIŁEM SIE OK

      Usuń
  2. Każdy ma swoje zdanie, ale każdy też powinien szanować drugą osobę, dlatego komentarz tej osoby (nie nazwę go mężczyzną, ponieważ prawdziwy mężczyzna ma szacunek dla kobiet) był nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie mam szacunek do kobiet.. i denerwuje mnie jak ktoś je obraża....

      Usuń