Wywiad Nikki Belli z WWE.com

Najdłużej panująca Divas Champion w historii mówi o swojej kontuzji. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Nikki Bella mówiła ostatnio z WWE.com o swojej kontuzji i operacji. Cały nieprzetłumaczony wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem.

WWE.com: Kiedy pierwszy raz sobie uświadomiłaś, że doznałaś urazu?
Nikki Bella: Zaczęłam go odczuwać w lipcu zaraz przed trasą po Australii. Było coś innego w moim ciele i im więcej i więcej walczyłam tym więcej wiedziałam, że coś jest nie tak. To było chyba jakiś tydzień przed Night Of Champions kiedy doszło do mnie, że coś jest na bank nie tak i muszę się dowiedzieć co jest źle.  

WWE.com: Co obrazowanie magnetyczno-rezonansowe wykazało?
Nikki Bella: Było dziwne ponieważ miejsce tam gdzie jest uraz to jest dosyć dziwacznym miejscem na kontuzję i doktorzy nie byli pewni. Więc musiałam spotkać się z kilkoma specjalistami i uznaliśmy, że powinnam wypocząć przez kilka miesięcy to może dysk się zmniejszy przy pomocy znieczulenia. Od października do teraz słyszałam różne opinie i sprawdzamy co działa, ale w końcu spotkałam się z jednym z najlepszych neurochirurgów w kraju i on wiedział dokładnie co mi jest i co trzeba zrobić.  

WWE.com: Czy zobaczymy twą rehabilitację na Total Divas?
Nikki Bella: Kamery nigdy nie przestają filmować więc będziecie mogli zobaczyć ten cały proces krok po kroku. Niestety kamery nie mogą wchodzić ze mną do gabinetu doktora, ale były tam kiedy jechałam do nich, kiedy wchodziłam i wychodziłam z gabinetu. Nawet sfilmowałam spotkanie z jednym z lekarzy. Kamery będą przy mnie podczas operacji i podczas całej rehabilitacji.

0 komentarzy | Napisz: