Wywiad Bayley z Digital Spy

NXT Women’s Champion mówi o przeprowadzce do głównego rosteru. Czy się martwi? Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Bayley mówiła ostatnio z Digital Spy. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej możecie przeczytać opinię Bayley o prawdopodobnie nieuniknionym przejściu za jakiś czas do głównego rosteru:
„Tak sobie myślę - gdybym mi jutro kazali przyjść do głównego rosteru to bym to widziała dokładnie tak jak było jakieś dwa lata temu w NXT. Gdybym miała zacząć od nowa i zbudować to zaufanie u szefów i tę chęć u fanów, aby chcieli nas zobaczyć. Gdybym miała budować te fabuły jeszcze raz od nowa to jestem gotowa to zrobić. Gdybyśmy mogli zrobić z WWE czym NXT jest teraz, chodzi mi o dywizję kobiet to  jest to tego wartę. Znam te dziewczyny, każda tam jest gotowa, aby zawalczyć o każdą szansę. Jeśli mamy zaczynać od samego dna znowu i powoli budować i budować dywizję to myślę, że jednego dnia możliwe jest, abyśmy miały kolejny 30-minutowy Iron Woman Match. Wszystko jest możliwe tutaj z kobietami“
Bayley wyraziła również swoją opinię na temat jednej ze swoich ostatnich oponentek - Evy Marie:
„Uwielbiam być z nią w ringu z uwagi na reakcję jakie dostaje. Pomaga mi to się wzmocnić. Bycie z nią w ringu jest czymś specjalnym. To może zabrzmieć śmiesznie - Nigdy nie słyszałam, aby kogoś tak wygwizdali jak ją. Dla mnie jest to niesamowite ponieważ fanów naprawdę interesuje to co dzieje się w ringu“

3 komentarze: