Gdzie jest Paige?

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej" 

Pewnie zauważyliście, że dwukrotna mistrzyni Div Paige nie pojawia się od jakiegoś czasu na ekranie. Ostatni raz pojawiła się na Slammy Awards, gdzie prawie wygrała statuetkę Divy Roku. Ostatnią swoją walkę w telewizji stoczyła na TLC po czym do końca roku występowała na Live Eventach. W tym roku jeszcze nie walczyła przez co spekulowano, że jest kontuzjowana.

W wywiadzie ze Scottem Fishmanem Anty Diva wyjaśniła swoją nieobecność mówiąc, że doznała wstrząśnienia mózgu:
„Źle przyjęłam jeden ruch w jednej z moich walk. WWE jest świetne jeśli chodzi o dbanie o swoich zawodników i chce się upewnić, że jestem zupełnie zdrowa zanim powrócę do ringu. Tracę zmysły ponieważ nie pracuje w tym momencie więc kilka tygodni przesiedziałam w domu. Chodzę do Performance Center i trenuje tam w ringu i widuje się z lekarzami, aby się upewnili, że jestem dobrym pacjentem i robię tyle testów zdrowotnych ile mogę. Mam nadzieje, że wkrótce powrócę do ringu. To tylko małe wstrząśnienie. Nic wielkiego. Nic niezwykłego, ale WWE jest rzecz jasna bardzo zmartwione jeśli chodzi o zawodników. Mówię, że nic mi nie jest, ale w odpowiedzi słyszę, że muszą być pewni w 100%, że wszystko ze mną w porządku. Są jak rodzice“
Brakuje wam Paige?

1 komentarz:

  1. Spokojnie Paige miano pretendentki na Ciebie poczeka ;D

    OdpowiedzUsuń