Wywiad Natalii z Digital Spy

Natalya mówi o ciężarnej Rosie Mendes i nowej Total Divie - Mandy. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

The Queen of Harts Natalya mówiła ostatnio z Digital Spy, aby zareklamować powrót Total Divas w styczniu. Cały wywiad można znaleźć pod tym linkiem. Poniżej kilka części:

O nowej Total Divie - Mandy:
„Znałam Mandy tylko z Tough Enough. Mój mąż i ja oglądamy wszystko na WWE Network - Raw, SmackDown, Tough Enough - więc oglądaliśmy ją co tydzień. Prawda jest taka, że spodobała mi się w tym show. Sądzę, że się wyróżniała ponieważ miała dużo osobowości. Kiedy przystępowała do obsady to nie wiedziałam czego się spodziewać ponieważ wszyscy są bardzo mili gdy się ich poznaje, ale jak do tej pory się z nią dogaduje. Wierzcie lub nie, ale jest bardzo prawdziwa. Jest to śmieszne ponieważ patrzy się na nią i myśli się, że ma potencjał na bycie prawdziwą, typową Divą. Jest piękna i ma niezwykłe ciało i jeśli się ją ocenia tylko po wyglądzie to można stwierdzić, że jest nadęta. Ale według mnie taka nie jest. Po spędzeniu czasu z nią myślę, że jest naprawdę miła. Moim zdaniem pasuje do obsady show. Rzecz jasna nie zajmuje się przydzielaniem osób do obsady, ale kiedy pracuje z nowymi ludźmi - nowymi dziewczynami, nowymi facetami - zawsze próbuje ich traktować jak oni traktują mnie i oceniać ich biorąc pod uwagę moje doświadczenia z nimi. Nie ma nic gorszego niż ocenianie książki po okładce więc bardzo ją polubiłam“
O ciężarnej Rosie Mendes:
„To jest zdecydowanie inny aspekt. Według mnie jest to dobre ponieważ dodało to całkiem czegoś nowego do Total Divas czego jeszcze nie widzieliśmy. Mieliśmy śluby, mieliśmy problemy zdrowotne członków rodziny, mieliśmy osoby pragnące wziąć ślub i do tego nie dochodzi, mieliśmy osoby, które już to mają za sobą. Ten fakt, że robi coś czego jeszcze nikt nie robił na naszym show jest bardzo fajny i myślę, że bardzo zainteresuje widzów. Jest to również fajne ponieważ pokazuje, że WWE nie wstydzi się kobiet na różnych ścieżkach życiowych. Federacja naprawdę wspiera całą sytuację co jest dla nich wielkim testem nie tylko w wspieraniu różnorodności, ale również kobiet“  

0 komentarzy | Napisz: