Wywiad Bayley z The Daily Record

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

NXT Women’s Champion Bayley ostatnio mówiła z The Daily Record, aby zareklamować nadchodzącą trasę NXT po Wielkiej Brytanii. Cały nieprzetłumaczony wywiad znajdziecie pod tym linkiem. Poniżej kilka części:

O byciu inspiracją dla innych i o odpowiedzialności łączącej się z tym:
„Mam nadzieje, że jestem inspiracją ponieważ jest to coś co zawsze chciałam robić. Kiedy byłam młodsza miałam takie osoby jak Lita, Ivory i Molly Holly jako moje idolki i próbuje sobie przypomnieć jak dzięki nim się czułam. Nie ważne co robię w tym zawodzie, czy walczę w pojedynkach czy robię coś poza ringiem to zawsze myślę o tym, aby dawać dobry przykład. Widzę wiele małych dziewczynek, które ubierają się tak jak ja i dostaje te wszystkie wiadomości jak to kogoś inspiruje. Jest to świetne uczucie więc ważne jest, aby nikogo nie zawieść“
O rosnącej popularności NXT:
„Kiedy co raz więcej podróżuje poza Florydę to tym więcej zauważam ten wpływ jaki mamy. Jakbym dotykała ludzi z poza mojego stanu co jest niezwykłe. Widzę moje koszulki po całym świecie na każdym od małych dzieci po dorosłych facetów i dorosłe kobiety. Kiedy zaczęłam to dostrzegać wszędzie to zaczęłam rozumieć, że coś się dzieje. Jest to naprawdę fajne“ 
O swojej wesołej osobowości:
„Dla mnie jest to łatwe ponieważ naprawdę czuje się jak małe dziecko kiedy wchodzę na arenę. Nawet kiedy jestem zmęczona, obolała czy pobita za kulisami i myślę, że przez ten pojedynek mogę nie przemknąć to kiedy tam wychodzę to napełniam się adrenaliną. Nie muszę nawet o tym myśleć bo to się po prostu dzieje. W chwili kiedy widzę fanów i ring to wszystko się zmienia. Uwielbiam to“

0 komentarzy | Napisz: