Wywiad Nia’i Jax z WWE.com

Nia Jax mówi o swoim dzieciństwie, NXT, pierwszych uczuciach w ringu i więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Nowa Diva NXT udzieliła ostatnio wywiadu WWE.com i o to on.

O walce The Rocka i Johna Ceny na WrestleManii 28:
„Pamiętam jak siedziałam na widowni podczas WrestleManii 28 i oglądałam mojego kuzynka Dwayne’a (The Rocka) kontra Cena i myślałam sobie „Muszę to robić!“
O życiu przed WWE:
„Zawsze uwielbiałam ten biznes. Pamiętam jak słuchałam historii o patriarchach naszej rodziny takich jak High Chief Peter Maivia, który zaczął uprawiać wrestling w zniszczonej siłowni w Auckland w Nowej Zelandii po czym zaczął podróżować po całym świecie. Myślałam nad uprawieniem wrestlingu w młodym wieku, ale nigdy nie mogłam się upodobnić do żadnej z Div, które widziałam. Zawsze byłam większą dziewczyną i nie myślałam, że WWE będzie chciało kobietę takich rozmiarów więc nigdy nie rozpoczęłam walczyć“
O swoich pierwszych chwilach w ringu:
„Pamiętam kiedy przybyłam na TryOut i byłam strasznie poddenerwowana, ale w chwili kiedy weszłam do ringu wiedziałam, że jestem w odpowiednim dla mnie miejscu“
O swoim dzieciństwie:
„Kiedy dorastałam byliśmy biedną, lecz zżytą rodziną. Moja mama pracowała w wielu miejscach i zawsze upewniała się, że niczego nam nie brakuje. Moi rodzice zawsze kazali mi i moim braciom uprawiać różne sporty, aby trzymać nas z daleka od problemów. Dwoje braci z pewnością zrobiło mnie twardszą i bardzo rywalizującą. Mój tata zawsze kazał mi grać z chłopakami ponieważ uważał, że to zrobi ze mnie bardziej agresywną i nieustraszoną“
O dywizji kobiet NXT:
„Kobiety w NXT kompletnie zmieniły Women’s Wrestling i bycie częścią tego jest niesamowite. Jestem zupełnie inne niż reszta dziewczyn, które mamy w NXT i dzięki temu mogę rozwinąć jeszcze bardziej tę rewolucję poprzez pokazanie ludziom co kobieta moich rozmiarów potrafi w tym ringu. Od razu chciałam przekazać ten obraz pięknej, silnej i pewnej siebie kobiety. Chcę inspirować młode dziewczynki oraz sprawić, aby pokochały siebie takimi jakie są oraz, aby próbowały osiągnąć swoje marzenia na przekór wszystkim“

0 komentarzy | Napisz: