Ric Flair komentuje segment z Raw. Czyj to byl pomysl?

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Niedawno Ric Flair skomentował kontrowersyjny segment na ostatnim Raw gdzie Paige wspomniała o zmarłym bracie Charlotte mówiąc, że nie miał w sobie wystarczająco walki. Hall of Famer powiedział:
„Rzecz jasna mam opinie na ten temat, ale boje się cokolwiek powiedzieć ponieważ nie chce, aby to miało jakiś wpływ na kariere Ashley“
„Wiem, że Hunter i Stephanie i Michael Hayes ją wspierają“
„Nie uważam, że ona jest jeszcze tak pewna siebie by czegokolwiek odmówić WWE no bo w końcu była tam tylko przez kilka miesięcy“
„Nikt mi o tym nie wspominał. Zacząłem płakać kiedy to oglądałem. Nie, nikt mnie o tym nie uprzedził“
Co do pytania kto mógłby wpaść na użycie historii z bratem Charlotte to jedno ze źródeł podaje, że była to ona sama. Jednak PWInsider zaprzecza tym plotkom mówiąc, że WWE wpadło na ten pomysł, a Charlotte się zgodziła.

Co wy sądzicie o tym pomyśle?

0 komentarzy | Napisz: